EMT v4.00.01 New Update

EMT v4.00.01 New Update
EMT v4.00.01 New Update



Xiaomi Fix Demo/Enterprise Models:Support for custom MIUI devices from Demo/Enterprise/Carrier Edition to Stable firmware.


New OPPO Models Support:Added support for OPPO RENO 8_4G, F21S PRO models.
Detailed Additions:
Xiaomi Module:

No Auth, No Credits (For Find Device is On/Off)


EDL Mode Functions: Read Info, Flash, Read/Erase/Write Partition, Factory Reset, Reset FRP, Partition File Manager

Supported Models:MI PAD 6 (PIPA)
MI PAD 5 PRO_WiFi (ELISH)
MI PAD 5 PRO_5G (ENUMA)
MI PAD 5 PRO 12.4 (DAGU)
MI MIX 3_5G (ANDROMEDA)
MI 9T PRO (RAPHAEL)
MI 9 PRO_5G (CRUX)
MI 9 (CEPHEUS)
MI 12X (PSYCHE)
MI 11X (ALIOTH)
MI 10 ULTRA (CAS)
MI 10T/10T PRO (APOLLO)
MI 10S_5G (THYME)
MI 10 PRO (CMI)
MI 10 (UMI)
REDMI Y3 (ONC) - BETA
REDMI PAD SE (XUN) - BETA
REDMI NOTE 11_4G (SPES) - BETA
REDMI NOTE 11 NFC (SPESN) - BETA
REDMI K40S (MUNCH)
REDMI K40 (ALIOTH)
REDMI K30S ULTRA (APOLLO)
REDMI K30 PRO (LMI)
REDMI K20 PRO_PREMIUM (RAPHAELS)
REDMI K20 PRO (RAPHAEL)
REDMI 7 (ONCLITE) - BETA
REDMI 10C (FOG) - BETA
REDMI 10_INDIA (FOG) - BETA
REDMI 10 POWER (FOG) - BETA
BLACKSHARK 5 (PATRIOT)
BLACKSHARK 4S (PENROSE)
BLACKSHARK 4 (PENROSE)
POCO F4 (MUNCH)
POCO F3 (ALIOTH)
POCO F2 PRO (LMI)




Tips: This method may work on other Xiaomi Qualcomm models. Welcome to test and provide feedback.

No TestPoint / No Unlock BL:Support for custom MIUI devices from Demo/Enterprise/Carrier Edition to Stable firmware.

Sideload Mode Functions:Fix Demo/Enterprise (Sideload) - 4 Credits
Supported Models:Demo Edition:MI PAD 6S PRO (sheng_id_global)
Enterprise/Carrier Edition:REDMI K70 PRO (manet_ep_stdee)
REDMI K60 PRO (socrates_ep_stdee)
REDMI K30 PRO (lmi_yunke)
REDMI NOTE 9_5G (cannon_yunke)
POCO F2 PRO (lmi_yunke)


OPPO Module:No Auth / No Credits
EDL Mode Functions: Factory Reset, Reset FRP
Supported Models:RENO 8_4G (CPH2461)
F21S PRO (CPH2461)


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url